Friday, January 12, 2007

تعتقد في إعدام صدام


ماذا تعتقد في إعدام صدام حسين ؟

15 comments:

  1. ههههههههههههههههههههه
    ما خلاص... ليه هو المسيح عيسي؟؟؟ شبه عليهم و لا اتصلب فعلا؟؟؟ مع الفارق ان دا رسول و دا شخص لا يعلم أحد كيف سيحاسب

    ReplyDelete
  2. صباح الخير يا علياء،

    بغض النظر تماماً عن تشبيهك البعيد كل البعد عن الموضوع..

    فعلاً فيه ناس بحثت في الموضوع ده ومش من دلوقتي من زمان، وفعلاً بيعتقدوا ان اللي اعدم واتقبض عليه هو اصلاً شبيه لصدام مش هو ... وده مجهود الناس دي وده اعتقادهم وده رأيهم اولاً واخيراً

    انصحك بتصفح البحث ده.. بعد كده شوفي هتصوتي وتقولي ايه

    http://www.smt3.com/sdam/

    ReplyDelete
  3. يا ابني هوا مات خلاص هوا الانسان كاينو و افكارو و شخصيتوا و وجودو لو راحو يبقا لسه هايش لا صدام مات وشبع موت

    ReplyDelete
  4. اكيد اعدموه هو طبعا
    حتى لو كان فيه شبيه هم كدا كدا مش محتاجينلوا تانى

    ReplyDelete
  5. Memo:
    -----
    هو فيه اكتر من حرف طايرين مش مفهميني انت بتقولي ايه بالظبط بس الشكل العام انك معترضه وبتقولي انه مات خلاص وشبع موت.

    أنا نفسي حزنت علي موته لأسباب بعيده عن شخصه وجرايمه وكل ده لأن ربه سبحانه وتعالي هو اللي هيحاسبه مش انا.

    لكن لو المسألة في تواطء او شبيه وهو هارب فعلاً زي ما الصفحة اللي انا حاططها في التعليق اللي قبليكي بتقول.

    يبقي فيه كلام !!

    ReplyDelete
  6. ahmEd_H
    -------
    إلي حد كبير عندك حق بس ممكن هو اصلاً اللي يكون هارب !!

    ReplyDelete
  7. انا اقول انة هارب لسة واللى اتعدم دة شبية لية خصوصا انة كان لية اكثر من شبية دة اللى حاسسر بية ودة راى

    والله اعلم

    ReplyDelete
  8. هو ليه مافيش اختيار
    انا تعبت ومابقتش عارف ؟
    اصلي كنت حختارها

    ReplyDelete
  9. TAMTAM:
    -------
    يا سلام يا طمطومة وانا عندي اللي طمطم... اهو زودتلك اختيارين مش اختيار واحد

    تعبت من التفكير
    ميهمنيش

    يلا اختاري وهيصي بقي

    الواحد والله تعب عندك حق

    ReplyDelete
  10. عايزة اقولك يا عز انهم اعدموه ودى انا متأكدة منها بنسبة 95% لسبب وهو انه يعرف عنهم اللى مايحبوش حد يعرفه عنهم بحكم تعامله السابق معاهم
    ده على حد استنتاجى فمن الطبيعي انهم يتخلصوا منه عشان ما يفضحهمش برغم اننا نعرف الكتير بس في إطار "غمض عينيك"

    ReplyDelete
  11. هوا عموما انا برضه تعبت من التفكير.
    بس باعتقد ان اللي اعدم هوا شبيه صدام وان من الاساس صدام متواطئ مع امريكا وهوا دلوقتي مع اسرته .......دا مجرد استنتاج.
    بس السؤال بقي هنا.......وليه شبيه
    صدام يرضي انه يتعدم؟؟؟؟؟؟؟؟
    وبغض النظر اللي اتعدم صدام ولا شبيهه ولا صدام فعلا متواطئ مع امريكا.......كل الاختيارات تزعل ومفيهاش حاجه تفرح...ولا ايه؟؟؟

    ReplyDelete
  12. انا برضه تعبت من التفكير...بس اعتقد ان اللي اعدم شبيه صدام وان صدام متواطئ مع امريكا وانه دلوقتي هارب مع اسرته....بس السؤال بقي وليه شبيه صدام يرضي انه يتعدم؟؟؟؟
    وبغض النظر اللي اعدم صدام ولا شبيهه ولا فعلا صدام متواطئ مع امريكا مفيهومش اختيار يفرح كلهم يزعلوا.........ولا ايه؟؟؟

    ReplyDelete
  13. أنا اعتقد أن عدام صدام من عدمة لا يمثل فرقا للعراق او للامة الاسلامية واعتقد انه لم يحب العراق ولا الاسلام قدر حبه للمنصب والحكم وتحقيق الذات ولكنى اضع احتمالا كبيرا لان تكون عملية القبض عليه ومحاكمتة واعدامة هى تمثيلية كبيرة من تأليف واخرج امريكا

    ReplyDelete
  14. لو اللي اتعدم شبيه صدام... يبقي برضه صدام مات
    حتي لو كان لسه عايش وهربان او مختفي ..... ولو ظهر يبقي غبي لانهم هايقولوا عليه شبيه صدام
    او يعتذروا و يعدموه تاني
    وعجبي

    ReplyDelete
  15. لو اللي اتعدم شبيه صدام... يبقي برضه صدام مات
    حتي لو كان لسه عايش وهربان او مختفي ..... ولو ظهر يبقي غبي لانهم هايقولوا عليه شبيه صدام
    او يعتذروا و يعدموه تاني
    وعجبي

    ReplyDelete